Logó

Szalézi Szent Ferenc Gimnázium

3700 Kazincbarcika, Jószerencsét út 2.

Szalézi Szent Ferenc Gimnázium Alapítvány

3700 Kazincbarcika, Jószerencsét út 2.

 

HIRDETMÉNY

            A Szalézi Szent Ferenc Gimnázium Alapítvány kuratóriuma pályázatot ír ki a 2020/2021-es tanévre, melynek célja a gimnázium kiemelkedő tehetségű végzős diákjainak elismerése.

A kuratórium a pályázatok számának és minőségének függvényében dönt az odaítélendő díjakról.

 

Pályázhatnak: az iskola végzős diákjai

 

A pályázat beadási határideje:       2021. április 12.

 

Pályázati téma:

 

Szalézi Díj:

A Szalézi Díj feltételei: kiemelkedő tanulmányi eredmény, valamely tárgyból kiemelkedő versenyeredmények. A pályázat tartalmazza a tanuló eddig elért tanulmányi eredményeit, valamint kiemelkedő szakmai sikereit. A Szalézi Díjat a ballagáson vehetik át a nyertesek. Pályázni a kuratóriumnak címzett levélben lehet, amelyet a kuratórium titkárának kell leadni.

 

Kazincbarcika, 2021. április 06.

Sebőné Orosz Mónika Katalin

a kuratórium titkára   

 

Balla Árpád On április - 6 - 2021

Categories

Gimi, Hírek, Kiemelt

Tags

Related Posts

  • No related posts found

Comments are closed.

  • Digitális Napló (E-kréta)
  • Menzarendelés
  • LanguageCert
  • Gimnáziumi fórum
  • Facebook
  • Youtube
  • RSS

Alkalmazások

  • Menüválasztás!!!
  • Gimnáziumi fórum
  • Digitális napló.
  • Angol nyelvvizsga vizsgahely
  • Jelentkezés fogadóórára
  • Menő menza a Szalézi Szent Ferenc Gimnáziumban:
    Kattintson a képre ! Menő menza a Szalézi Szent Ferenc Gimnáziumban

171197740_10220179939391118_1260948658386912275_n

A Digi Gimi Galéria

Fogadják szeretettel a második digitális galériánkat!

rendkivuli

Figyelem - menza jel

Kedves Diákok! A kormány jelenleg érvényben lévő rendelete alapján az iskolák ...

szalezi_hirek

Pályázat a Szaléz

Szalézi Szent Ferenc Gimnázium Alapítvány 3700 Kazincbarcika, Jószerencsét út 2.   HIRDETMÉNY             A ...

nyitokep

Digi Gimi Galéria

Alig két héttel azután, hogy felvetődött az ötlet, a mai ...