Logó

Szalézi Szent Ferenc Gimnázium

3700 Kazincbarcika, Jószerencsét út 2.

Archive for november, 2013

Igen zsúfolttá vált tegnap az iskola épülete: a szokásosnál is több időbe került eljutni egyik helyről a másikra. Nem is csoda, hiszen az egyébként is teljes kihasználtsággal működő intézmény egy nap erejéig újabb 250 diákkal, érdeklődővel bővült. A hagyományos nyílt napon a mostani nyolcadik és hatodik osztályos gyerekeket, szüleiket, tanáraikat vártuk, hogy megmutathassuk erősségeinket. A négy óra alatt láthattak tornabemutatót, megismerkedtek a mohácsi csatával, láthattak hagyományos és digitális technikára épülő nyelvórákat, biológiai és fizikai kísérleteket végezhettek. Petróczi Gábor pedig a […]

Posted by Balla Árpád On nov - 21 - 2013 Nyílt nap az iskolánkban bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva READ FULL POST

Kihasználva az enyhe októbert túrát szerveztünk Magyarország leglátványosabb turista központjába a Rám- szakadékba. 26-án szombaton reggel 5-kor kelt útra a kis csapat. Egy buszt töltöttünk meg  gyerekekkel, kollégákkal és legnagyobb örömünkre a szülők is egyre többen voltak. Budapesten keresztül jutottunk a Dunakanyar egyik festői településére, Dömösre. Erről a történelmi helyről (itt dőlt rá I. Béla királyunkra a trónemelvény) indul a létrákkal , korlátokkal járhatóvá tett szurdokvölgy a Rám –szakadék. Mint ahogy mindig az időjárás most is velünk volt , így […]

Posted by kisspisti On nov - 11 - 2013 Várt ránk a Rám- szakadék! bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva READ FULL POST

2012 után idén szeptember 29-én újra Bécsbe utaztunk. A hatalmas érdeklődés miatt két busszal, 95 fővel indultunk útnak a szokásos éjszakai órán. Ezúttal Szlovákián keresztül Pozsony érintésével utaztunk. A hajnali órákba értük el a hajdani magyar fővárost ahol gyors és izgalmas séta keretében megtekintettük a koronázó templomot, a magyar országgyűlés épületét és néhányat a város híres köztéri szobraiból. Pozsony és Bécs között kelt fel a nap és ragyogó szép idővel kecsegtetett minket. Délelőtt a schönbrunni kastély csodálatos parkját jártuk be […]

Posted by kisspisti On nov - 11 - 2013 Újra Bécsben bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva READ FULL POST

Az idei év első túrájára 2013.09.07-én vártuk az érdeklődőket. Ragyogó időben indultunk a reggeli órákban Kazincbarcikáról. Rövid buszozás után értük el gyalogtúránk kiinduló állomását, a bélapátfalvi apátságot. A magyar egyházi építészet jeles alkotásának megismerését követve elkezdtük a hegymászást a Bélkő felé. A Bélapátfalva fölé magasodó szürkésfehér mészkőszikla sokak számára ismerős lehet. Kevesebben ismerik azonban a hegy tetejéről elénk táruló csodálatos panorámát. Tiszta időben – és a miénk az volt – látható a Mátra, a Bükk, sőt még a Tátra is! […]

Posted by kisspisti On nov - 11 - 2013 Bélkői túra bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva READ FULL POST
  • Digitális Napló (E-kréta)
  • Menzarendelés

• Menő menza a Szalézi Szent Ferenc Gimnáziumban:
    Kattintson a képre ! Menő menza a Szalézi Szent Ferenc Gimnáziumban

A sagim.hu oldal nyu

Kedves Látogató! A sagim.hu oldal a továbbiakban nem frissül, kérjük, látogasson ...

Menzások, figyelem!

A következő árváltozás lép életbe a tanév első napjától (09.01.): ...

A szeptemberi étlap már elérhető. A mai naptól augusztus 25. ...

Javító-, osztályo

A javító-, különbözeti-, és osztályozóvizsgák (ez utóbbi csak az egyéni ...

Ságváris Öregdiá

Már csak két hét, és itt a nagy nap. Íme, ...