A József Attila Tudományegyetemen 1962-ben szerzett magyar-történelem szakos középiskolai tanári végzettséget. Pedagógusi pályán töltött 41 esztendejét végig megyénk középiskoláiban töltötte.
Kazincbarcikára kerülése után két évvel lesz a Ságvári Endre Gimnázium tanára, majd három év elteltével (1974-ben) megbízást kap az igazgatói feladatok ellátására. Ettől kezdve 14 éven át kiemelkedő sikerrel tölti be az igazgatói posztot. Vezetői gyakorlatának megszerzését követően szisztematikus iskola-fejlesztői koncepciót alkot, majd azt szigorú következetességgel végrehajtja. A vezetői székben töltött évek alatt a Ságvári Gimnázium az átlagos középiskolából a megye és az ország egyik kiemelkedő hírű, az országos versenyeken és a felvételi statisztikákban egyaránt tekintélyes helyen jegyzett gimnáziumává válik. Az iskola legdinamikusabb fejlődést biztosító időszakát éli ebben az időszakban.
A 70-es években matematika, biológia, rajz tagozatot indít, majd megszervezi az angol nyelvi tagozatos osztályokat. Ebben az időszakban történik a fakultációs oktatás beindítása is, amelyet a felvételi statisztikákban is jól megmutatkozó eredményességgel old meg munkatársaival. 1988 nyarán – egészségügyi okokból – mond le az igazgatói megbízásáról. Iskolateremtő tevékenységét elismerve Kazincbarcika Város Tanácsa „címzetes igazgató” címmel tünteti ki.
1988-tól beosztott tanárként folytatja pályafutását a Ságvári Endre Gimnázium tantestületében. Sikerül neki az , ami oly keveseknek: a hosszú vezetői tapasztalatok után tanárként ugyanolyan színvonalú munkát végez, mint hajdan igazgatóként. Szakértő a magyar nyelv és irodalom területén, tanítványainak felvételi és érettségi eredményessége kiemelkedő. Szakmai munkásságára az óriási munkabírás és a mindenek feletti igényesség nyomja rá a bélyegét, kiemelkedő szakmai-pedagógiai tevékenységét eközben tanácsosi, majd főtanácsosi címmel ismeri el az intézmény vezetője, aki maga is a Tanár Úr egykori tanítványa. Munkaközösség-vezetőként fogja össze kollégái munkáját, s a címében szereplő szó eredeti értelmében higgadt tanácsaival, letisztult élettapasztalatával járul hozzá iskolája további fejlődéséhez. Személye pedagógustársai és diákjai számára garanciát jelentett minden tevékenységében.
Kiemelkedő pedagógusi munkáját és iskolavezetői tevékenységét az oktatási miniszter 2000-ben az „Aranykatedra Emlékplakett” kitüntetéssel ismerte el.